Формування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освіти

Автор(и)

  • Natalia Gordienko Communal Enterprise "National Khortickiy multi Education and Rehabilitation Center" Zaporizhzhya Regional Council , Коммунальное учреждение «Хортицкий национальный учебно-реабилитационный многопрофильный центр» Запорожского областного совета , Комунальний заклад «Хортицький національний навчально-реабілітаційний багатопрофільний центр» Запорізької обласної ради

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-52-57

Ключові слова:

життєві траєкторії, учні інтернатних закладів, компетентнісний підхід, життєтворчі компетенції

Анотація

У статті проаналізовано специфіку та позитивну динаміку формування в учнів трьох інтернатних закладів східної України їхніх життєвих траєкторій на засадах компетентнісного підходу до освіти шляхом застосування методики моніторингу рівня сформованості в школярів ключових життєвих компетенцій (В. Нечипоренко); визначено чинники ефективності цього процесу: використання сучасних освітньо-реабілітаційних технологій, організація особистісно зорієнтованого навчання, упровадження у виховний процес цільових життєтворчих програм, залучення учнів до соціальної та життєвої практики, функціонування системи учнівсько-студентського самоврядування, діяльність дитячого реабілітаційного театру.

Завантаження

Опубліковано

17.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають