Формування життєвих траєкторій учнів інтернатних закладів на засадах компетентнісного підходу до освіти
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-52-57Ключові слова:
життєві траєкторії, учні інтернатних закладів, компетентнісний підхід, життєтворчі компетенціїАнотація
У статті проаналізовано специфіку та позитивну динаміку формування в учнів трьох інтернатних закладів східної України їхніх життєвих траєкторій на засадах компетентнісного підходу до освіти шляхом застосування методики моніторингу рівня сформованості в школярів ключових життєвих компетенцій (В. Нечипоренко); визначено чинники ефективності цього процесу: використання сучасних освітньо-реабілітаційних технологій, організація особистісно зорієнтованого навчання, упровадження у виховний процес цільових життєтворчих програм, залучення учнів до соціальної та життєвої практики, функціонування системи учнівсько-студентського самоврядування, діяльність дитячого реабілітаційного театру.