Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-62-67Ключові слова:
гендерний стереотип, гендерна модель реклами, маскулінність, фемінністьАнотація
Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV», «Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих – моделі бізнесмена й тата.
Завантаження
Опубліковано
17.05.2018
Номер
Розділ
СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ