Розуміння як підґрунтя соціально-комунікативної взаємодії

Автор(и)

  • Myroslava Kuts Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-02-38-42

Ключові слова:

взаємодія, соціальна взаємодія, соціально-комунікативна взаємодія, дія, соціологія розуміння

Анотація

Здійснено концептуалізацію поняття «взаємодія», розглянуто основні підходи до осмислення концептів «дія» та «взаємодія» в соціологічному й суспільно-філософському дискурсах. Констатовано, що розуміння – це основа соціально-комунікативної взаємодії. Поняття розуміння, корелюючи з поняттям значимості, є невіддільним від процесу смислотворення. Аргументовано, що розуміння – це процес продукування смислів, який конструює ті чи інші сенси для учасників соціально-комунікативної взаємодії залежно від значимості та ціннісної наповненості пев-них взаємодій.

Завантаження

Опубліковано

21.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК