Вивчення освіти: наукові візії й розрізнення

Автор(и)

  • Valentyna Chepak Київський національний університет імені Тараса Шевченка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-02-52-57

Ключові слова:

освіта, педагогічний підхід, філософський підхід, соціологічний підхід, освітній менеджмент

Анотація

У статті здійснено аналіз окремих соціогуманітарних наук щодо їх потенціалу під час вивчення освіти. Уста-новлено спільні та відмінні риси в предметній площині, проблематиці, функціях, теоретичних засадах, тенденціях розвитку цих наук. Наголошено на необхідності подальшої інтеграції наук про освіту задля реалізації теоретичних і практичних потреб освітнього інституту.

Завантаження

Опубліковано

21.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК