Вивчення освіти: наукові візії й розрізнення
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-02-52-57Ключові слова:
освіта, педагогічний підхід, філософський підхід, соціологічний підхід, освітній менеджментАнотація
У статті здійснено аналіз окремих соціогуманітарних наук щодо їх потенціалу під час вивчення освіти. Уста-новлено спільні та відмінні риси в предметній площині, проблематиці, функціях, теоретичних засадах, тенденціях розвитку цих наук. Наголошено на необхідності подальшої інтеграції наук про освіту задля реалізації теоретичних і практичних потреб освітнього інституту.
Завантаження
Опубліковано
21.05.2018
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК