Смерть у відеоіграх у контексті процесів реміфологізації
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-01-11-15Ключові слова:
міф, реміфологізація, відеогра, архаїчне мислення, масова культураАнотація
Досліджено проблему зображення смерті у відеоіграх у контексті реміфологізації та активізації рудиментів архаїчного мислення в масовій свідомості. Проаналізовано репрезентації життя та смерті в інтерактивному віртуальному світі, їхні особливості й основні різновиди. Розглянуто моральний аспект зображення смерті в інтерактивних творах, їх емоційну складову частину. Обґрунтовано важливе значення відеоігор для досліджень специфіки сучасного неоміфологічного світогляду.
Завантаження
Опубліковано
24.05.2018
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК