Формування комунікативної компетентності студентів – майбутніх соціологів як можливості підвищення якості інтерв’ювання

Автор(и)

  • Bakhtiyor Idrisov Melitopol State Pedagogical University named after Bogdan Khmelnytsky , Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-01-58-63

Ключові слова:

загальнопрофесійна компетентність, інтерв’ювання, комунікативні компетенції

Анотація

Помилки в соціологічному прогнозуванні досить часто пов’язані з недостатньою комунікативною компетентністю інтерв’юерів. Тому протягом трьох років зі студентами МДПУ ім. Б. Хмельницького проводили дослідження, у результаті якого визначено дії педагога з формування в майбутніх соціологів комунікативного складника професійної діяльності та вироблено критерії її оцінювання. Як інструмент дослідження застосовано «соціолінгвічний метод визначення комунікативної компетентності», який дає змогу оптимізувати підготовку інтерв’юерів за конкретної теми дослідження. Результати роботи засвідчили, що комунікативною компетентністю соціолога є сформовані в процесі професійного навчання вміння, навички й можливості застосування особистісного потенціалу.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ