Коучинг як інструмент професійного розвитку людини в сучасних реаліях міста
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-94-98Ключові слова:
професійний розвиток, кар’єра, ринок праці, соціологія міста, бізнесАнотація
За даними державної статистики (2012–2016) простежено тенденцію, з одного боку, до скорочення кількості працівників, з іншого – затребуваність професіоналів та спеціалістів (54 % пропозицій лише державними службами, не враховуючи приватні компанії з рекрутингу висококваліфікованих кадрів). Отже, зростання вимог до рівня професійності працівників актуалізує вивчення засобів професійного розвитку людини з урахуванням процесів урбанізації.
Уважається, що принципи фінансування державних і не-державних організацій спричиняють відмінні підходи до профе-сійного розвитку працівників як здебільшого формальної процедури і як інвестиції в майбутнє відповідно. Послуговуючись досвідом між-народних компаній, виокремлюємо кар’єрний коучинг як іннова-ційну технологію, спроможну налагодити оптимальну взаємодію між роботодавцем і працівником, урахувати особливості й вимоги орга-нізації та індивідуальні інтенції співробітника. Коучингові технології як перспективний дослідницький напрям потребують адаптації до типу організації, з одного боку, і практичного впровадження в діяльність українських організацій, переважно державних, за необ-хідності їх нагального реформування ‒ з іншого.