Соціологічні підходи до аналізу освіти як методологічна основа її модернізації

Автор(и)

  • L. F. Glinskaya Мелітопольсьикй державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького image/svg+xml

Ключові слова:

освіта, науковий підхід, освітній процес, модернізація

Анотація

У статті здійснено спробу синтезувати суперечливі положення різних теоретико-методологічних підходів до аналізу освітнього процесу; такий підхід передбачає об’єднання різних знань щодо освіти в цілісну систему, яка могла би стати універсальною теорією освіти. З урахуванням того, що модернізація освітнього процесу сучасного суспільства вимагає створення адекватної моделі навчання й виховання, основою якої виступає людина як творчий об’єкт, виділено значимість таких її якостей, як (1) внутрішній саморозвиток у контексті дегуманізації життєвого простору; (2) формування таких орієнтацій, які продукують світоглядно-ціннісні чинники протидії деструктивним впливам і впевненості у своїх силах та можливості успішно реалізувати власні претензії.

Завантаження

Опубліковано

12.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ