Медіа-реальність як сучасний соціокультурний простір

Автор(и)

  • O. D. Moskvych Lesya Ukrainka Eastern European National University , Восточноевропейский национальный университет имени Леси Украинский , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2014-02-52-56

Ключові слова:

медіа, медіа-реальність, медіа-екологія, соціокультурний простір

Анотація

Медіа-реальність есплікується як специфічна структура соціокультурної реальності з технологічною детермінованістю; її характерні риси – динамічність інформаційного потоку, візуалізація та віртуалізація соціокультурних феноменів, глобалізація й фрагментарність сприйняття, а також аксіологічна незбалансованість і маніпулятивність. Запропоновано можливі способи розвʼязання актуальних проблем медіа-екології, що виникають унаслідок агресивної медіа-експансії: законодавче втручання та суспільна саморегуляція допустимої міри і якості візуальної інформації, а також підвищення рівня медіа-грамотності реципієнтів

Завантаження

Опубліковано

15.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК