Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі

Автор(и)

  • Andrii Orlov Melitopol State Pedagogical University named after Bogdan Khmelnytsky , Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
  • Oleksandra Khimchenko Melitopol State Pedagogical University named after Bogdan Khmelnytsky , Мелитопольский государственный педагогический университет имени Богдана Хмельницкого , Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-62-67

Ключові слова:

гендерний стереотип, гендерна модель реклами, маскулінність, фемінність

Анотація

Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV», «Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих – моделі бізнесмена й тата.

Завантаження

Опубліковано

17.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ