Смерть у відеоіграх у контексті процесів реміфологізації

Автор(и)

  • Arsen Hrebenіuk Lesya Ukrainka Eastern European National University , Восточноевропейский национальный университет имени Леси Украинский , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-01-11-15

Ключові слова:

міф, реміфологізація, відеогра, архаїчне мислення, масова культура

Анотація

Досліджено проблему зображення смерті у відеоіграх у контексті реміфологізації та активізації рудиментів архаїчного мислення в масовій свідомості. Проаналізовано репрезентації життя та смерті в інтерактивному віртуальному світі, їхні особливості й основні різновиди. Розглянуто моральний аспект зображення смерті в інтерактивних творах, їх емоційну складову частину. Обґрунтовано важливе значення відеоігор для досліджень специфіки сучасного неоміфологічного світогляду.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК