Соціологічна репрезентація образів чоловіка й жінки в національному медійному просторі
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-62-67Ключові слова:
гендерний стереотип, гендерна модель реклами, маскулінність, фемінністьАнотація
Послуговуючись основними концептуальними моделями гендерних стереотипів у рекламі та авторським емпіричним дослідженням (контент-аналіз телевізійної реклами національного медіапростору («1+1», «ICTV», «Новий канал») протягом квітня 2015 р.), визначено, що вона скерована здебільшого в бік жінки як основного споживача. Серед жіночих гендерних образів переважають моделі бізнес-вумен, домогосподарки та мами, а чоловічих – моделі бізнесмена й тата.
Посилання
1. Andrushko, L. (2010), “Gender Stereotypes in Ukrainian advertising”, Bulletin of the Lviv National Academy of Arts, No. 23, Pp. 397–406.
2. Baudrillard, J. (2006), “Consumer Society. Its myths and structures”, М. : Cultural Revolution, Republic, 269 p.
3. Groshev, I. V. (2000), “Gender images of advertising”, Questions of psychology, No. 6, Pp. 172–187.
4. Maksimova, О. B. (2002), “Gender stereotyping in advertising: problem and the basic conceptions”, Bulletin of RPFU. Series: Sociology, No. 1, Pp. 169–173.
5. Pavlyuk, L. (2009), “Gender stereotypes and gender sensitivity of communication”, К. : Vezha, 345 p.
6. Pomazan, O. (1999), “Gender problems and media, Gender analysis of Ukrainian society”, К. : Zlatograf, Pp. 91–109.
7. Rogozina, I. V., Pitun, M. A. (2008), “The role of media in shaping gender cognitive standards”, Philology and person, No. 2, Pp. 124–131.
8. Rozanova, T. P., Andreyeva, M. M. (2009), “The psychological perception of gender differences in advertising”, Initiative of the XXI century, No. 4, Pp. 78–81.
9. Shtompka, P. (2007), “Visual Sociology. Photography as a method of investigation”, М. : Logos, 168 p.
2. Baudrillard, J. (2006), “Consumer Society. Its myths and structures”, М. : Cultural Revolution, Republic, 269 p.
3. Groshev, I. V. (2000), “Gender images of advertising”, Questions of psychology, No. 6, Pp. 172–187.
4. Maksimova, О. B. (2002), “Gender stereotyping in advertising: problem and the basic conceptions”, Bulletin of RPFU. Series: Sociology, No. 1, Pp. 169–173.
5. Pavlyuk, L. (2009), “Gender stereotypes and gender sensitivity of communication”, К. : Vezha, 345 p.
6. Pomazan, O. (1999), “Gender problems and media, Gender analysis of Ukrainian society”, К. : Zlatograf, Pp. 91–109.
7. Rogozina, I. V., Pitun, M. A. (2008), “The role of media in shaping gender cognitive standards”, Philology and person, No. 2, Pp. 124–131.
8. Rozanova, T. P., Andreyeva, M. M. (2009), “The psychological perception of gender differences in advertising”, Initiative of the XXI century, No. 4, Pp. 78–81.
9. Shtompka, P. (2007), “Visual Sociology. Photography as a method of investigation”, М. : Logos, 168 p.
Завантаження
Опубліковано
17.05.2018
Номер
Розділ
СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ