Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту «Віртуальний Луцьк»)
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-25-30Ключові слова:
імідж, туристський імідж міста, віртуальний туризм, віртуальний тур, 3D тур, дестинація, інвестиціїАнотація
Зі стрімким розвитком інноваційно-інформаційних технологій та широким спектром їх застосування, зокрема в туристичній сфері, виникають нові аспекти у формуванні позитивного іміджу міста, області, туристського регіону. Основним засобом на цьому шляху є створення й упровадження віртуальних 3D-турів, які здатні насамперед значно розширити коло потенційних споживачів турпродукту, роблячи доступними туристичні об’єкти для різних категорій населення, а також викликати неабиякий інтерес у потенційних інвесторів не лише туристичної сфери, а й інших галузей господарювання.
Завантаження
Опубліковано
24.05.2018
Номер
Розділ
СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ