Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту «Віртуальний Луцьк»)

Автор(и)

  • Ludmila Opeida Lesya Ukrainka Eastern European National University , Восточноевропейский национальный университет имени Леси Украинский , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Artur Opeida Lesya Ukrainka Eastern European National University , Восточноевропейский национальный университет имени Леси Украинский , Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-25-30

Ключові слова:

імідж, туристський імідж міста, віртуальний туризм, віртуальний тур, 3D тур, дестинація, інвестиції

Анотація

Зі стрімким розвитком інноваційно-інформаційних технологій та широким спектром їх застосування, зокрема в туристичній сфері, виникають нові аспекти у формуванні позитивного іміджу міста, області, туристського регіону. Основним засобом на цьому шляху є створення й упровадження віртуальних 3D-турів, які здатні насамперед значно розширити коло потенційних споживачів турпродукту, роблячи доступними туристичні об’єкти для різних категорій населення, а також викликати неабиякий інтерес у потенційних інвесторів не лише туристичної сфери, а й інших галузей господарювання.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають