Специфіка мотиваційного складника споживчої поведінки страхувальників

Автор(и)

  • Nina Fedorova Національний технічний університет України ""Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"", Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-01-84-91

Ключові слова:

страхування, страхувальник, страхова культура, страхова послуга, негативна мотивація

Анотація

Споживча поведінка страхувальників має такі специфічні риси, як нематеріальний характер страхових послуг, високий рівень недовіри до страхових компаній, необізнаність населення в цілому щодо наслідків від купівлі страхового поліса. Визначено, що специфічними детермінантами, які характеризують споживачів страхових послуг, є чуттєвість до ризиків, рівень доходу, довіра до страхових компаній, ціна страхового продукту, рівень страхової культури. Отже, робимо висновок, що складність задоволення потреб споживача страхових послуг підсилюється поширеністю негативних факторів у суспільстві. Усе це перетворює мотиви до придбання страхового поліса в протилежне бажання – не мати жодних стосунків зі страховими компаніями взагалі.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА УПРАВЛІННЯ