Особливості процесу адаптації випускників інтернатного закладу системи освіти до соціального середовища

Автор(и)

  • Natalia Gordienko Khortytska National Training and Rehabilitation Academy , Хортицкая национальная учебно-реабилитационная академия , Хортицька національна навчально-реабілітаційна академія

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-76-82

Ключові слова:

соціальна адаптація, соціальна мобільність, інтернатний заклад, життєві плани

Анотація

Для України актуальною проблемою залишається соціальна адаптація молоді до суспільно-політичного, професійно-трудового, сімейно-побутового й культурно-дозвіллєвого життя. Згідно з результатами порівняльного соціологічного дослідження життєвих планів випускників інтернатних закладів й осіб, котрі не навчалися в інтернатних закладах, зафіксовано вповільненість процесу адаптації випускників інтернатних закладів до соціального середовища, більш тривалий період освоєння соціального та життєвого простору, порівняно з людьми, які не навчалися в інтернатному закладі. Установлено, що в усіх вікових групах випускники інтернату меншою мірою готові займатися трудовою діяльністю, ніж інші громадяни. У віці понад 30 років проблема створення сім’ї все ще цікавить 17 % випускників інтернатів, тоді як серед іншого населення цього віку – 10 %. У зрілому віці менша частина випускників інтернатів, порівняно з іншими респондентами, розвʼязує проблему житла.

Завантаження

Опубліковано

31.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА УПРАВЛІННЯ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають