Професійно-освітні чинники підготовки фахівців водного транспорту в контексті проблеми регіонального розвитку й соціальної стабільності Приморського регіону
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-71-76Ключові слова:
морська спільнота, морська соціальна субкультура, людина моря, морська соціологія, український Приморський регіонАнотація
У статті розглянуто проблеми формування, закріплення, від-творення й регулювання продуктивних форм відносин між членами суспільства на засадах забезпечення згуртованості та культурної взаємовідповідності членів професійних груп. Ґрунтуючись на загальній теорії адаптації особистості проаналізовано чинники впливу освітнього середовища на ціннісні орієнтації особистості як засобу досягнення оптимальної соціальної рівноваги індивіда. Висвітлено перспективи залучення освітніх практик розширення можливостей повноцінної адаптації особистості до правил ринкових відносин і формування ринкової культури в молоді та оптимізації системи соціальних взаємин в усталеному регіональному соціо-культурному просторі за допомогою підвищення ефективності під-готовки фахівців водного транспорту в сучасних умовах розвитку морської галузі в Україні.