Професійно-освітні чинники підготовки фахівців водного транспорту в контексті проблеми регіонального розвитку й соціальної стабільності Приморського регіону

Автор(и)

  • Natalya Glebova Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-71-76

Ключові слова:

морська спільнота, морська соціальна субкультура, людина моря, морська соціологія, український Приморський регіон

Анотація

У статті розглянуто проблеми формування, закріплення, від-творення й регулювання продуктивних форм відносин між членами суспільства на засадах забезпечення згуртованості та культурної взаємовідповідності членів професійних груп. Ґрунтуючись на загальній теорії адаптації особистості проаналізовано чинники впливу освітнього середовища на ціннісні орієнтації особистості як засобу досягнення оптимальної соціальної рівноваги індивіда. Висвітлено перспективи залучення освітніх практик розширення можливостей повноцінної адаптації особистості до правил ринкових відносин і формування ринкової культури в молоді та оптимізації системи соціальних взаємин в усталеному регіональному соціо-культурному просторі за допомогою підвищення ефективності під-готовки фахівців водного транспорту в сучасних умовах розвитку морської галузі в Україні.

Посилання

1. Zlobina, O. (2004), Personality as subject of social changes, Kyiv : Institute of Sociology of NAS of Ukraine, 400 p.
2. Zubov, V. (2014), “Cross-cultural paste in the context of globalization: ideological aspect”, Kyiv : Institute of Higher Education of the NAES Ukraine, 278 p.
3. Libanova, E. (2010), Youth and youth policy in Ukraine: socio-demographic aspects, Kyiv : Ptoukha Institute for Demography and Social Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine, 248 p.
4. Makogon, Y. (2010), “Ukraine is sea state: monograph”, Donetsk : Donetsk National University, 393 p.
5. Nazaruk, A., (2010), “Trust as a precondition for creating a positive social experience of the individual”, Problems of general and educational psychology: scientific research journal of the G.S. Kostiuk Institute of Psychology of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Vol. 12, Pp. 216–224.
6. “Education as a factor of social differentiation and mobility ("Round Table")” (2003), SOCIS, No. 5, Pp. 47–53.
7. Popov, B., and other (2009), Social practices on a global dimension: monograph, Kyiv : Institute of Philosophy of Skovoroda NAS of Ukraine, 292 p.
8. Makeieva, S., Ed. (2006), Structural dimensions of modern society, Kyiv : Institute of Sociology of NAS of Ukraine, 372 p.
9. Janiszevski, L., Sosnowski, A. (1983), Socjologia morska – jej predmiot i funkcje, Studia Socjologierne, Vol. 90, No. 3, p. 35–59.

Завантаження

Опубліковано

31.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА УПРАВЛІННЯ