Застосування критерію Пірсона до визначення структури тестових завдань
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-01-78-83Ключові слова:
критерій Пірсона, Хі-квадрат, валідність, статистична незалежність, тестові завданняАнотація
У статті продемонстровано застосування критерію Пірсона, а саме процедури побудови двовимірної таблиці для двох ознак із відсутністю статистичного зв’язку між ними, до розв’язання актуального прикладного завдання, зокрема визначення кількісних параметрів структури тестових завдань як першого кроку в забезпеченні їх валідності. У встановленні структури тестових завдань послуговуємося державними стандартами вищої освіти України та орієнтуємося на створення бази завдань для комп’ютерного тестування. Процедури обчислення кількісних параметрів структури тестових завдань представлені в табличному форматі й можуть використовуватися розробником тестів як зразок.
Посилання
2. Paniotto, V. I., Maksymenko, V. S., Kharchenko, N. M. (2004), “Statistical analysis of sociological data”, К. : Ed. House «КМ Academy», 270 p.
3. “Complex of normative documents for the development of components of higher education. Diagnostic Quality of Higher Education” (2003), Information Bulletin «Higher Education», No. 10, Pp. 67–82.