Специфіка мотиваційного складника споживчої поведінки страхувальників

Автор(и)

  • Nina Fedorova Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-01-84-91

Ключові слова:

страхування, страхувальник, страхова культура, страхова послуга, негативна мотивація

Анотація

Споживча поведінка страхувальників має такі специфічні риси, як нематеріальний характер страхових послуг, високий рівень недовіри до страхових компаній, необізнаність населення в цілому щодо наслідків від купівлі страхового поліса. Визначено, що специфічними детермінантами, які характеризують споживачів страхових послуг, є чуттєвість до ризиків, рівень доходу, довіра до страхових компаній, ціна страхового продукту, рівень страхової культури. Отже, робимо висновок, що складність задоволення потреб споживача страхових послуг підсилюється поширеністю негативних факторів у суспільстві. Усе це перетворює мотиви до придбання страхового поліса в протилежне бажання – не мати жодних стосунків зі страховими компаніями взагалі.

Посилання

1. Aleshina, I. V. (2006), Consumers’ Behaviour, Moscow : Ekonomist, 525 p.
2. Baluk, N. R. (2008), Models of Forming the Behaviour of the Consumers of Insurance Services : Thesis ... Candidate of Economic Sciences, Institute of the Regional Studies of the National Academy of Sciences of Ukraine, 20 p.
3. Baluk, N. R. (2009), Modeling of Indicators of the Consumers’ Insurance Culture, Regional Economy, No. 4, Pp. 152–158.
4. Baranovskyi, О. (2003), Big problems of a Small Market, http : //www.razumkov.org.ua/ ukr/article.php?news_id=306
5. Blackwell, R., Miniard, P., Engel, D. (2007), The Consumers’ Behavoiuor, SPb : Piter, 944 p.
6. Hamankova, О. (2008), The Insurance Service as a Product of the Insurnace Companies’ Activities in Terms of the Market, http://bulletin-econom.univ.kiev.ua/wp-content/uploads/2015/12/42.pdf
7. Gomellya, B. (2003), The Specifics of the Insurance Demand and Supply in the Russina Federation at the Modern Stage, http://www.insur-info.ru/press/75300/
8. Dannikov, О. V. (2004), The Development of the Market of Insurance Services: Thesis ... Candidate of Economic Sciences, Kyiv National Economic University, 19 p.
9. Zhuravka, О. S., Lopatchenko, S. H. (2015), The Insurance Culture as One of the Factors of Influence to the Insurance Development, http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=4102
10.Zadorozhnyi, Z. V. (2012), The Essence and Genesis of the Insurance as an Economic Category, Economic Sciences. Accounting and Finance, Vol. 9, No. 1, Pp. 410–417.
11. The Law of Ukraine “On the Insurance” (2016), http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/85/96-%D0%B2%D1%80
12. Zubets, А. N. (2014), Socio-Demographic Differences among the Consumers of the Insurance Services, http://www.freelancejob.ru/upload/226/65634553041309.pdf
13.Kochkina, N., Rumiantseva, A. (2010), Motivation of the Consumers of the Insurance Services as a Factor of the Efficiency of their Promotion, Marketing in Ukraine, No. 6, Pp. 58–62.
14. Kryvoshlyk, Т. М., Mazheha, М. S. (2010), The low level of Confidence of the Population in the Insurers as a Deterrent Factor of the Insurance Services Development, http://ir.kneu.edu.ua:8080/bitstream/2010/6681/ 1/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D0%B2_%D0%9D%D0%B8%D0%B7%D1%8C%D0%BA.pdf
15.Loi, Yu. V. (2011), The Insurance Market and Prospects of its Development, http://www.nbuv.gov.ua/ old_jrn/Soc_Gum/ Evu/2011_17_2/Loi.pdf
16.Osadets, S. S. (2002), The Insurance: Manual, http://ukrkniga.org.ua/ukrkniga-text/books/_book-60.htm
17.Baikov, S. V., Zhyrnikhin, А. S., Zhubets, А. N., Smirnova, К. А. (2007), Consumer’s Behaviour in the Financial Markets of Russia, Moscow : Economics, 271 p.
18. Salnikova, S. А. (2013), Training of Drivers in the Context of Everyday Practices: Realities of Ukraine in the Empirical Dimension, Topical Issues of Sociology, Psychology and Pedagogy, No. 3, Vol. 20, Pp. 83–93.
19. The Insurance Marketing. Sensitivity to Risks and Preferences When Selecting Insurance Security (1999), http://labook.com.ua/book_strahovoj-marketing_808/20_4.2.-chuvstvitelnost-k-riskam-i-predpochteniya-pri-vybore-strahovoj-zashhity
20. Sunhurovskyi, М. (2000), Problems of the Development of the Insurance Market in Ukraine, http://www.razumkov.org.ua/additional/article_sungurovsky_NSD4_ukr.pdf
21. Shirinian, L. Shirinian, А. (2012), Empirical Estimate of the Market Demand for Insurance Services for Low Income Population, Economy of Ukraine, No. 4, Pp. 25–31.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНА РОБОТА ТА УПРАВЛІННЯ