Формування ринкових цінностей у розвитку сучасного театрального мистецтва

Автор(и)

  • Olha Orlova Криворізький національний університет

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-21-25

Ключові слова:

театр, духовне виробництво, ринкові цінності, технології, театральний процес

Анотація

Формування ринкових цінностей – одна з інституційних функцій сучасного театрального мистецтва. У статті проаналізовано функції сучасного українського театру як важливого елемента системи духовного виробництва, інструменту формування цінностей суспільства з ринковою економікою. Яскраве свідчення зростаючого потенціалу театру в сучасних умовах – активізація та стрімкий розвиток нових тенденцій у театральному середовищі на основі відстоювання ідеалів свободи й справедливості. Такі тенденції визначатимуть логіку розвитку театру як соціального інституту в найближчому майбутньому.

Посилання

1. Evdokimova, Y. V. (2003), “Spiritual production: essence, structure and features of development”, http://www.dissercat.com
2. Zaharov, А. V. (2005), “The spiritual (symbolic) production as a subsystem of social activities”, http://sociologist.nm.ru
3. Kolpakova, Y. V. (1998), “Essence, functions and structure of cultural production”, Philosophy. Management. Education : collection of scientific articles, Moscow : The Matter, Pp. 16–32.
4. Kuznetsova, A. (2013), “Intelligence, intellectual capital and self-knowledge”, International Journal of Experimental Education, No. 1, Pp. 142–143.
5. Orlova, I. B. (2003), Production of the Spiritual, Sociological Encyclopedia : in 2 Vol., the head of the scientific project G. Y. Semigin рук. науч. проекта Г. Ю. Семигин ; ed. by V. N. Ivanov, Moscow : Thoughts, Vol. 2, P. 269.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ