Потреби людей похилого віку (на прикладі проекту «Домашня опіка» благодійного фонду «Карітас»)
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2017-01-51-57Ключові слова:
потреби, клієнти, люди похилого віку, допомога, доглядАнотація
У статті проаналізовано результати дослідження потреб людей похилого віку, котрі є клієнтами проекту «Домашня опіка» благодійного фонду «Карітас» Мукачівської греко-католицької єпархії. Потреби досліджено методом контент-аналізу. Для проведення контент-аналізу розроблено картку оцінювання потреб. Усього опитано 62 клієнти БФ «Карітас» міста Ужгорода впродовж лютого 2016 р. Актуальність дослідження полягає в прискореному процесі старіння населення, де частка людей похилого віку становить третину населення. Тому дослідження потреб цієї категорії виступає важливим завданням, що дасть нам змогу краще зрозуміти проблеми й суперечності старшого покоління. Охарактеризовано поняття потреб, зокрема приділено увагу дослідженню первинних потреб клієнтів. Увагу зосереджено на таких характеристиках респондентів, як сімейний стан, коло спілкування, освіта, соціальний статус, фізичні можливості та ін.
Посилання
2. Vasilev, O. A. (2010), Theoretical aspects of population differentiation under the terms of life, Herald of Khmelnytsky National University / News of the Khmelnytsky National University. Economical sciences, Vol. 2, No. 4, Pp. 263–272.
3. Maslow, A. (2004), Motivation and personality, http://psylib.ukrweb.net/books/masla01/index.htm.
4. Porsevn, H. A. (2003), Mental characteristics of value orientations elderly, Pedagogy and Psychology, No. 3–4, Pp. 131–141.
5. Arkhipova, S.P. (2014), Role of education in the integration and participation of older people in society, Bulletin LTSNU, Vol. 1, No. 5, Pp. 75–84.