Соціологічний аналіз стану та перспектив розвитку соціально відповідального бізнесу в Казахстані
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2021-02-06-13Ключові слова:
відповідальність, соціально відповідальний бізнес, стандарт, критерії, стратегія соціальної відповідальності, концепція соціально відповідального бізнесуАнотація
Мета статті – аналіз перспективних напрямів розвитку соціально відповідального бізнесу в Казахстані. Під терміном «соціально відповідальний бізнес» розуміємо широкий спектр дій приватного капіталу в напрямі розвитку конкретних територій (регіонів, громад, конгломератів), де розміщене підприємство, турбота про екологію на місці свого функціонування, внесок в економіку загалом та наповнення соціального капіталу працівників зокрема. У статті соціально відповідальний бізнес розглянуто як один із ключових маркерів сталого розвитку регіонів і держави. На основі соціологічного аналізу ключових аспектів сучасного розвитку соціально відповідального бізнесу зроблено висновок, що посилення соціальної відповідальності бізнесу, заохочення до соціальної активності підприємців є необхідними умовами сталого розвитку суспільства. Окрім позитивних тенденцій на шляху до формування соціальної відповідальності бізнесу існує, ще безліч невирішених актуальних питань і проблем, які потребують розв’язання та вивчення науковцями.
Посилання
Business and responsibility (2021) forum in Kazakhstan. Retrieved September 23, 2021 from http://ilo.org/moscow/ news/WCMS_481621/lang--ru/index.htm
How corporate social responsibility affects business. Retrieved October 08, 2021 from https://forbes.kz/process/kak_ korporativnaya_sotsialnaya_otvetstvennost_vliyaet_na_biznes/
UNO (2020). Global Compact and CSR Central Asia. Retrieved November 02, 2021 from http://csr-ca.com/about/ about-csr-ca/membership-and-partnership/un-global-compact-and-csr-central-asia/
Rating of countries in the world according to the index of economic freedom. Retrieved October 10, 2021 from https://gtmarket.ru/ratings/index-of-economic-freedom
State and prospects for the development of corporate social responsibility and social investment in Kazakhstan. Retrieved October 10, 2021 from file:///C:/Users/komba/Downloads/7043-31353-1.pdf
Economy of Kazakhstan 2021: real numbers, analysis, forecasts, Institute of Marketing and Sociological Research «Elim». Retrieved October 10, 2021 from https://marketingcenter.kz/20/economy-kazakhstan.html
Carroll, A. (2001). Corporate social responsibility: Evolution of definitional construct. Business and Society, 38(3), 268–295.
Cone Communications. (2018). Рorter novelli/cone purpose premium index: How companies can unlock reputational gains by leading with purpose. Retrieved October 23, 2021 from https://www.conecomm.com/research-blog/ purpose-premium
Dolia, I. (2017). Non-standard challenges and potential risks for business in Donbass. Baltic Journal of Economic Studies, 3(4), 65–73. https://doi.org/10.30525/2256-0742/2017-3-4-65-73
Interregional migration (2021). Economic Aspects and Foreign Experience of Public Regulation. Academy of Strategic Management Journal. 20(1). Retrieved October 17, 2021 from https://www.abacademies.org/articles/ inter-regional-migration-economic-aspects-and-foreign-experience-of-public-regulation-10234.html
Klymenko, O. (2017). Analysis of the state of the leading sectors of the economy in Donbas for the old industrial region - summer-autumn of 2014. Baltic Journal of Economic Studies, 3(4), 107–114. https://doi.org/10.30525/ 2256-0742/2017-3-4-107-114
Sustainability accounting standards board (2021). Retrieved November 04, 2021 from https://microsites.nielsen.com/ globalresponsibilityreport/2021-interim-responsibility-update/
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Sholpan Alpeissova
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.