Якість педагогічної освіти в оцінках випускників та їх роботодавців
Ключові слова:
якість освіти, анкетне опитування, фокус-група, поєднання методівАнотація
Автори статті повідомляють про проведення соціологічного дослідження, метою якого була оцінка якості підготовки вчителів у Ніжинському державному університеті імені Миколи Гоголя. У статті розглянуто поєднання методів анкетування та фокус-груп під час опитування випускників та їх роботодавців, проаналізовано отримані результати та окреслено коло подальших дослідницьких проблем, пов’язаних з вивченням якості надання освітніх послуг.
Посилання
1. Belanovskyi, S. A. (1996), Focus group method, Moscow : Master, 272 p.
2. Panina, N. V. (2001), Technology of sociological, Kyiv : IS NANU, 277 p.
3. Ulanovskyi, O. M. (2009), “Qualitative research: approaches, strategies, methods”,
Psychological journal, No. 2, Vol. 30, Pp. 18–28.
2. Panina, N. V. (2001), Technology of sociological, Kyiv : IS NANU, 277 p.
3. Ulanovskyi, O. M. (2009), “Qualitative research: approaches, strategies, methods”,
Psychological journal, No. 2, Vol. 30, Pp. 18–28.
Завантаження
Опубліковано
26.03.2018
Номер
Розділ
Соціальні реальності в емпіричних дослідженнях