Практика організації самостійної роботи студентів (на прикладі викладання магістерського курсу «Методологія та організація наукових досліджень»)

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2024-02-11-11

Ключові слова:

системний підхід, формування особистості дослідника, самостійність мислення і елементи наукової творчості, силабус навчальної дисципліни, оцінювання навчальних досягнень студентів-магістрів

Анотація

Практику організації самостійної роботи студентів в рамках викладання магістерського курсу «Методологія та організація наукових досліджень» у статті проаналізовано на основі системного підходу. Мета викладання навчальної дисципліни полягає у формуванні у студентів-магістрів компетенцій щодо здійснення наукового пошуку, формування особистості дослідника на основі культивування таких якостей як самостійність мислення, ініціативність, критичність, відповідальність, академічна доброчесність. Розглянуто систему практичних творчих завдань для студентів магістрів, складених з урахуванням багаторівневого оцінювання академічних досягнень.

Посилання

Anderson, Lorin W. (2005). Objectives, evaluation, and the improvement of Education. Studies in Educational Evaluation, 31 (2-3), 102-113. https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2005.05.004

Benera, V. Ye. (2010). Methodological Basis of the theory and Practice Development in the Field of Student self-managed Activity in the Educational Process of Higher educational establishments of Ukraine (second half of XIX- the beginning of XX c.). Scientific Notes. Series “Pedagogy”, 3, 23-30.

Biggs, Jo. (1999). What the Students Does: teaching for enhanced learning. Higher Education Research & Development, 18 (1), 57-75.

Опубліковано

30.12.2024

Номер

Розділ

СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ