Соціальний міф як об'єкт соціологічного аналізу: теоретичний аспект
Ключові слова:
соціальна міфологія, соціальний міф, міфотворення, ідеологіяАнотація
Задля висвітлення проблеми дослідження соціального міфу як соціокультурного феномену розглянуто основні теоретичні напрями соціології міфу, проаналізовано їхні сильні та слабкі сторони, окреслено перспективи подальших досліджень. Відзначено негативний вплив характерних для представників різних підходів традицій сприйняття міфу на результати дослідження. Звідси обґрунтовується необхідність критичного переосмислення класичних робіт з означеної проблематики й розробки інтегрального підходу.
Посилання
1. Bart, R.(1994), Myth today, Selected works : Semiotics. Poetics, Moscow: Languages Slavic Culture, Pp. 72–130.
2. Belousova, S.A. (1998), “The role and place of social myths in the process of forming ordinary consciousness”, Stavropol : Stavropol State Technical University, Issue. 2, Pp. 33–52.
3. Burlachuk, V. (2004), Symbolic systems and constructs of social meaning, Sociology: Theory, Methods, Marketing, Pp. 147–155.
4. Hurevych, P. S. (1983), Social mythology, Moscow, 1983.
5. Dylyhenskyi, H. H. (1994), Socio-political psychology: Textbook, Moscow : Science.
6. Kassyrer, E.(1989), The phenomenon of man, Moscow.
7. Lassuell, H. (2006), The language of power, Political Linguistics, No. 20, Pp. 264–279.
8. Riazanova, S. V. (2010), Social myth in the space of humanitarian knowledge: the scientific potential of the concept, Religious Studies, No. 1, Pp. 78–89.
9. Soboleva, N. Y (1999), Social mythology: sociocultural aspect, Sociological Studies, No. 10, Pp. 145–148.
10. Sorel, Zh. (2011), Reflections on Violence, Moscow : Krasand.
11. Shestov, N. I. (2005), The political myth is nowhere in the world, Moscow : OLMA-PRESS, 414 p.
2. Belousova, S.A. (1998), “The role and place of social myths in the process of forming ordinary consciousness”, Stavropol : Stavropol State Technical University, Issue. 2, Pp. 33–52.
3. Burlachuk, V. (2004), Symbolic systems and constructs of social meaning, Sociology: Theory, Methods, Marketing, Pp. 147–155.
4. Hurevych, P. S. (1983), Social mythology, Moscow, 1983.
5. Dylyhenskyi, H. H. (1994), Socio-political psychology: Textbook, Moscow : Science.
6. Kassyrer, E.(1989), The phenomenon of man, Moscow.
7. Lassuell, H. (2006), The language of power, Political Linguistics, No. 20, Pp. 264–279.
8. Riazanova, S. V. (2010), Social myth in the space of humanitarian knowledge: the scientific potential of the concept, Religious Studies, No. 1, Pp. 78–89.
9. Soboleva, N. Y (1999), Social mythology: sociocultural aspect, Sociological Studies, No. 10, Pp. 145–148.
10. Sorel, Zh. (2011), Reflections on Violence, Moscow : Krasand.
11. Shestov, N. I. (2005), The political myth is nowhere in the world, Moscow : OLMA-PRESS, 414 p.
Завантаження
Опубліковано
04.05.2018
Номер
Розділ
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СОЦІОЛОГІЇ