Освіта на магістерських програмах НаУКМА: думки студентів магістеріуму

Автор(и)

  • S. L. Khutkyy Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького

Ключові слова:

освіта, викладання, навчання, наука, студенти

Анотація

Для реформування освіти на магістерському рівні важливо враховувати думки студентів. Тому автор ставить за мету виявити думки студентів магістеріуму останніх років навчання щодо освіти на МП НаУКМА. Дослідження ґрунтується на емпіричних даних трьох репрезентативних опитувань 2005–2007 рр. З’ясовано, що більшість студентів повністю або майже задоволені викладанням (73,6 %), навчанням (74,5 %), наукою (66,6 %) та освітою в цілому (75 %), але їхні погляди залежать від ціннісних орієнтацій і соціальних профілів.

Посилання

1. Boichenko, V. (2009), Ways to increase the efficiency of educational activity of students of the pedagogical university, Visnyk of Lviv University. The series is pedagogical, No. 25, Vol. 2, Pp. 293–299.
2. Hrabovska, S. (2009), Evaluation in a high school: a psychological angle, Visnyk of Lviv University. The series is pedagogical, No. 35, Vol. 3
3. Lishchuk-Torchynska, T. P., Salnikova, S. A. (2008), Methodical Particularities of Organization and Conducting of the General University Sociological Research "Teacher through the Eyes of Students", Sociological researches of modern society: methodology, theory, methods. Bulletin of the V. N. Karazin Kharkiv National Universit., No. 800, Pp. 172–177.
4. Malysh, L. O. (2008), University education on the threshold of the third millennium: general state, problems and perspectives, Scientific notes of NaUKMA, Vol. 83, Pp. 26–35.
5. Meshchaninov, O. P. (2007), Contradictions in the development of the university as an innovative educational system, Scientific notes of NaUKMA, Vol. 71, Pp. 8–15.
6. Studying at universities in the eyes of students (national survey of students) (2011), http://dif.org.ua/en/polls/2011-year/erthet5yk7tl;.htm.
7. Iahupov V. V., Svystun, V. I. (2007), Competent approach to training specialists in the system of higher education, Scientific notes of NaUKMA, Vol. 72, Pp. 3–8.

Завантаження

Опубліковано

12.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ