Вивчення освіти: наукові візії й розрізнення

Автор(и)

  • Valentyna Chepak Київський національний університет ім. Тараса Шевченка

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2015-02-52-57

Ключові слова:

освіта, педагогічний підхід, філософський підхід, соціологічний підхід, освітній менеджмент

Анотація

У статті здійснено аналіз окремих соціогуманітарних наук щодо їх потенціалу під час вивчення освіти. Уста-новлено спільні та відмінні риси в предметній площині, проблематиці, функціях, теоретичних засадах, тенденціях розвитку цих наук. Наголошено на необхідності подальшої інтеграції наук про освіту задля реалізації теоретичних і практичних потреб освітнього інституту.

Посилання

1. Gershunsky, B. S. (1997), “Philosophy of Education for the XXI century (in the search for practical-oriented educational concepts)”, Мoscow : InterDialect+, 697 p.
2. Zaychenko, I. V. (2008), Pedagogic, http://westudents.com.ua/knigi/344-pedagogka-zaychenko-B.html
3. Mihaylov, F. Т. (1999), “Philosophy of Education: its reality and perspective”, Issues of Philosophy, No. 8, Pp. 92–118.
4. “Philosophy of Education: collect. of scientific papers” (1996), by red. V.А. Коvalova, Мoscow : Synthesis, 553 p.
5. Оsipov, А. М. (2006), “Sociology of Education : Essays of the Theory”, Rostov n/D : Fenix, 456 p.
6. Sharonova, S. А. (2004), “Universal constants of institution of education - the mechanism of reproduction of society”, Мoscow, 357 p.
7. Chepak, V. V. (2011), “Theoretical and methodological principles of formation and development of sociology of education”, Kyiv : «Geoprint», 304 p.

Завантаження

Опубліковано

21.05.2018

Номер

Розділ

ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК