Віртуальний тур як засіб формування позитивного іміджу міста (на прикладі проекту «Віртуальний Луцьк»)

Автор(и)

  • Ludmila Opeida Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
  • Artur Opeida Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2016-02-25-30

Ключові слова:

імідж, туристський імідж міста, віртуальний туризм, віртуальний тур, 3D тур, дестинація, інвестиції

Анотація

Зі стрімким розвитком інноваційно-інформаційних технологій та широким спектром їх застосування, зокрема в туристичній сфері, виникають нові аспекти у формуванні позитивного іміджу міста, області, туристського регіону. Основним засобом на цьому шляху є створення й упровадження віртуальних 3D-турів, які здатні насамперед значно розширити коло потенційних споживачів турпродукту, роблячи доступними туристичні об’єкти для різних категорій населення, а також викликати неабиякий інтерес у потенційних інвесторів не лише туристичної сфери, а й інших галузей господарювання.

Посилання

1. Gorokhiv, A. F. (2007), The methodological guidelines for the formation of the tourist destination's brand, The problems of the modern economy, Vol. 19, No. 3, Pp. 15–25
2. Pankrukhin, A. P. (2005), Marketing, Moscow : Omega-L, 656 p.
3. Spirchenko, M. A. (2008), The brand and image of the tourist city, The strategy of the tourist development in Russian Federation till 2015, Moscow : Federal Agency for Tourism, Pp 48–57.
4. Taranova, Y. V. (2009), Tourist image of the country, Country/region's image : modern approaches: new ideas of the theory and practice of communication : collected scientific papers, SPB : Rose of the World, 264 p.
5. Shepel, V. M. (2002), Imageology. How to make people like you, Moscow : 576 р.

Завантаження

Опубліковано

24.05.2018

Номер

Розділ

СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають