Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Соціологічні студії
Головна
Редакція
Редакційна колегія
Контактна інформація
Редакційна політика
Політика рецензування
Етичні положення
Для авторів
Для рецензентів
Поточний номер
Архіви
Новини
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 2(15) (2019): Соціологічні студії
№ 2(15) (2019): Соціологічні студії
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2019-02
Опубліковано:
26.12.2019
СОЦІОЛОГІЯ: АКТУАЛЬНЕ, ДИСКУСІЙНЕ
Соціально-психологічні умови і фактори формування революційної ситуації (теоретичний аспект вивчення проблеми)
Bachtior Idrisov
06-12
PDF
Залучення дітей до участі в збройних конфліктах: моделі та методи вербування (український досвід)
Elena Klymenko
13-20
PDF
Колективна образа: до питання визначення феномену
Oleksandr Muzylov
21-29
PDF (Російська)
Старіння людини в сучасних умовах: особливості та перспективи для активного довголіття
Olha Pimenova
30-34
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПОЛОЖЕННЯ СОЦІОЛОГІЧНИХ РОЗВІДОК
Толерантність як соціальний маркер повсякденного буття людини
Lyudmila Afanasieva, Mykhailo Semikin
35-41
PDF
Феномен толерантності в соціально-філософських інтерпретаціях
Lyudmila Glinskaya, Roman Skliarov
42-47
PDF
Спільноти мігрантів як об’єкт наукового аналізу: основні поняття, теорії, концепти
Hryhoriy Seleshchuk
48-54
PDF
Масова комунікація як інструмент брендингу міста
Iryna Soldatenko, Ivan Posylnyi
55-63
PDF
СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
Сім’я та кар’єра в оцінках українського студентства: постмодернізація ціннісного поля (на прикладі м. Харкова)
Aleksandra Deineko, Roman Borysov
64-73
PDF
Постать ідеального депутата Верховної Ради України як об’єкт аналізу й предмет обговорення
Tetiana Lishchuk-Torchynska, Olga Kuzmuk
74-81
PDF
Реформа освіти в передвиборчому дискурсі України
Oksana Nekhaienko, Daria Yashkina
82-89
PDF (Російська)
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
issn
ISSN
2306-3971
eISSN
2521-1056
Останні публікації
Зробити подання
Зробити подання