Реформа освіти в передвиборчому дискурсі України
DOI:
https://doi.org/10.29038/2306-3971-2019-02-82-89Ключові слова:
освіта, мова, передвиборний дискурс, дискурс-аналіз, реформа освітиАнотація
Реформа освіти 2017 р. змінила освітній процес у багатьох аспектах; деякі зміни дотепер залишаються дискусійними й неоднозначно сприймаються населенням України. У статті представлено дискурс-аналіз, мета якого – характеристика передвиборчого дискурсу за представленою в ньому оцінкою місця й ролі питань освіти в сучасній Україні. Найбільший інтерес викликає мовне питання в освіті через свою суперечливість та активне артикулювання в медійному дискурсі. Як наслідок, передбачено, що в передвиборному дискурсі мовні аспекти реформи освіти також виступатимуть однією з основних тем. У результаті аналізу автори роблять висновок про те, що освітній аспект в передвиборному дискурсі практично не згадується, а мовна проблема освіти – навмисно або ненавмисно – замовчується.
Посилання
Van Dijk, T.A. (1994). Principles of Critical Discourse Analysis. Moscow: VTsP. https://doi.org/10.1177/0957926594005004001
Fairclough, N. (1995). Critical Discourse Analysis. Boston: Addison Wesley Publishing Company.
Jorgensen, M. V., Phillips, L. J. (2008). Discourse analysis. Theory and Method. Kharkov: "Humanitarian Center".
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Oksana Nekhaienko, Daria Yashkina
Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.