Реформа освіти в передвиборчому дискурсі України

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.29038/2306-3971-2019-02-82-89

Ключові слова:

освіта, мова, передвиборний дискурс, дискурс-аналіз, реформа освіти

Анотація

Реформа освіти 2017 р. змінила освітній процес у багатьох аспектах; деякі зміни дотепер залишаються дискусійними й неоднозначно сприймаються населенням України. У статті представлено дискурс-аналіз, мета якого – характеристика передвиборчого дискурсу за представленою в ньому оцінкою місця й ролі питань освіти в сучасній Україні. Найбільший інтерес викликає мовне питання в освіті через свою суперечливість та активне артикулювання в медійному дискурсі. Як наслідок, передбачено, що в передвиборному дискурсі мовні аспекти реформи освіти також виступатимуть однією з основних тем. У результаті аналізу автори роблять висновок про те, що освітній аспект в передвиборному дискурсі практично не згадується, а мовна проблема освіти – навмисно або ненавмисно – замовчується.

Посилання

Van Dijk, T.A. (1994). Principles of Critical Discourse Analysis. Moscow: VTsP. https://doi.org/10.1177/0957926594005004001

Fairclough, N. (1995). Critical Discourse Analysis. Boston: Addison Wesley Publishing Company.

Jorgensen, M. V., Phillips, L. J. (2008). Discourse analysis. Theory and Method. Kharkov: "Humanitarian Center".

Завантаження

Опубліковано

26.12.2019

Номер

Розділ

СОЦІАЛЬНІ РЕАЛЬНОСТІ В ЕМПІРИЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають